Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ


Ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα συνέβαιναν τόσο ακραία πράγματα στη ζωή μου. Εδώ και 15 χρόνια άφησα τη φασαρία της Αθήνας και έγινα κτηνοτρόφος στη Βόρεια Ελλάδα. Όσο δύσκολο και αν ήταν το εγχείρημα αυτό τα κατάφερα χωρίς κρατικές επιχορηγήσεις και δάνεια. Η σκληρή δουλειά που έκανα δεν μου άφηνε χρόνο για καφενείο και κραιπάλη. Μου άρεσε όμως να βοηθώ φτωχούς ανθρώπους και να δίνω πάντα από το υστέρημα μου. Άνθρωπος πιστός στον Θεό, ακολουθώ τους κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας και είχα πνευματικό – εξομολόγο τον «γέροντα», όπως ήθελε να τον αποκαλούμε Ι.Κ. Τον είχαμε οικογενειακώς «γέροντα», ο πατέρας μου, η μητέρα μου και η μικρότερη αδελφή μου Ε.Γ που ήταν μοναχή για 22 χρόνια σε Μοναστήρι της περιοχής που ο «γέροντας» είναι και «κτήτωρ». Τα πάντα άλλαξαν όταν παντρεύτηκα Αλβανίδα υπήκοο και απέκτησα μαζί της 3  αγόρια.
Ο ταπεινόσχημος «γέροντας» μπήκε ανάμεσα μας και ήθελε να κάνει αυτός απόλυτο κουμάντο. Από την αρχή του γάμου μου είχα πολλά προβλήματα γιατί η εν διαστάσει σύζυγός με είχε φλομώσει στο ψέμα. Η ραδιουργία ήταν το ταλέντο της και όπως λέει μια παροιμία «κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι», αυτή βρήκε τον «γέροντα» Ι.Κ, τον άγγελο της όπως τον αποκαλεί!!! Θα αναρωτηθεί κάποιος πως εγώ τόσα χρόνια δεν αντιλήφθηκα την δολοπλόκο φύση ενός τέτοιου «γέροντα», θα απαντήσω ότι το «ράσο» εκτός από αγιότητα κρύβει καλά και τις περισσότερες αμαρτίες. Μπορεί να συντηρεί, πάθη όπως φιλαργυρία, φιλοδοξία, φιληδονία. Η ατιμωρησία τέτοιων ρασοφόρων πηγάζει απ’ τις εξουσίες που αποκτούν πάνω σε ανθρώπους, οικογένειες, μοναστήρια, χωριά και πόλεις. Στόμα με στόμα χτίζει σχέση εμπιστοσύνης και εξαπατά εύκολα όλους εμάς που σεβόμαστε το «ράσο» και αγαπάμε την Εκκλησία. Όταν έχεις εξουσία στο λαό έχεις εξουσία και στους πολιτικούς που εκλέγονται από το λαό, στους δικαστικούς που άλλοτε είναι «θρήσκοι», άλλοτε απλά «τυχοδιώκτες», σε υπηρεσίες, στο ίδιο το σύστημα που δεν θέλει να τα βάλει με εκκλησιαστικά πρόσωπα. Πρόσφατα ο Α. Σαμαράς στήριξε τον προεκλογικό του αγώνα κρατώντας «εικόνες που δεν θα κατέβουν ποτέ» ας μην το ξεχνάμε.  
Ο «γέροντας» Ι.Κ πάντοτε είχε μανία τα μικρά παιδιά γι’ αυτό διατηρούσε παιδικές κατασκηνώσεις μέσα στο μοναστήρι του και του άφηναν εκεί τα παιδιά τους ανυποψίαστοι γονείς να τα φυλάει όλο το καλοκαίρι σχεδόν. Γι’ αυτό είναι πολύ διαχυτικός μαζί τους, τάχα από αγάπη. Γι’ αυτό πάντοτε υπάρχουν δίπλα του έφηβοι, παίρνει τα αγόρια από μικρά στο μοναστήρι με την συγκατάθεση των γονιών χωρίς τα παιδιά να έχουν την ωριμότητα να κάνουν μια τέτοια επιλογή. Εξωτερικά παριστάνει και αυτός το «παιδάκι», είναι επιλεκτικά αυστηρός, χρησιμοποιεί την εξομολόγηση για κουτσομπολιό. Ο μοναχός Μωυσής αγιορείτης λέει ότι: «Ο εξομολόγος θα πρέπει απόλυτα να σεβασθεί αυτή την απεριόριστη εμπιστοσύνη του εξομολογούμενου. Η εμπιστοσύνη αυτή επαυξάνεται οπωσδήποτε και από το γεγονός ότι ο εξομολόγος είναι αυστηρά δεσμευμένος, μέχρι θανάτου μάλιστα, από τους θείους και Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας με το απόρρητο της εξομολογήσεως». Ο «γέροντας – εξομολόγος» Ι.Κ είναι εξουσιαστικός, προσωπολήπτης, πολυπρόσωπος, που αδιάκριτα και αδίστακτα  χώνεται μέσα σε οικογενειακές υποθέσεις, που δέχεται ευχαρίστως να ακούει κατηγορίες για άλλους, που ο ίδιος κατηγορεί άλλους την ώρα της εξομολόγησης.


Το πραγματικό του πρόσωπο δεν το γνώριζα, φανερώθηκε όταν μου ζήτησε τον μεγάλο μου γιο να μείνει στο μοναστήρι του και του είπα ότι το παιδί είναι πολύ μικρό. Έκτοτε ψυχράνθηκε μαζί μου, ενώ οι σχέσεις του με την Α.Σ (μάνα) έγιναν ιδιαίτερα θερμές και η ίδια αποθρασύνθηκε. 

Το περιστατικό της ασέλγειας στο παιδί μου την 10-7-2014 φανέρωσε την υστεροβουλία του «γέροντα» και τα πολλά πάθη που κρύβει κάτω από το ράσο.
 Φανέρωσε μια «μάνα» χωρίς μητρικό ένστικτο, άσπλαχνη και αυτάρεσκη.
Φανέρωσε «πνευματικοπαίδια»  με υπέρμαχο ζήλο που ειδωλοποίησαν ένα «γέροντα-σάτυρο».
 Φανέρωσε την άθλια πλευρά εκκλησιαστικών προσώπων και την διαπλοκή τους με τις «αρχές και εξουσίες αυτού του κόσμου».
Φανέρωσε την ανυπαρξία της δικαιοσύνης για ανθρώπους καθημερινούς σαν και εμένα.